Hm:s vårkläder


Har varit inne och kollat på Hm:s hemsida, men tyckte inte att dem hade så mycket fint tyvärr.  Hittade i allfall lite som jag tänker klicka hem, när min lön kommit :)

De svarta skorna är perfekta nu till våren. Eftersom jag redan har ett par vita converse, så fick det bli ett par svarta.
Den vita halvlånga skjortan blir nog skit snygg till mina jeansleggis och den passar säkert till det mesta.
En sportBh är något som jag verkligen behöver. Har en men den har jag ägt ett bra tag nu, så behöver en ny nu när jag skall börja träna som en galning på friskis och svettis ;) Eller friskis och bögis, som jag hörde en tjej säga härom dagen Hahaha, lite kul facktist !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0