Kollat bil idag.

Heej :)
Idag har jag facktist vart och kollat på en bil, en Toyota Yaris. Jag hade med mig Daniel och Glenn eftersom jag inte kan så jätte mycket om bilar :P Fast man lär ju sig mer och mer.
Men det blev dock inte den bilen, eftersom den var väldigt lite. Den var minde än vad jag trodde. När Daniel satte sig i fram sätet (han är hyffsat lång) så kunnde man inte ens sitta där bak för att han var tvungen att dra bak stolen. En sån trång bil vill jag inte ha. Sen tyckte dem att den hade dålig "kvalite" eller vad man säger. Annars var det en väldigt fin bil och verkade smidig.
Så i morgon skall jag åka till Mölndal och kolla på en Audi A3, så får hoppas att den verkar bra ! 

Idag i skolan var jag och Frida verkligen på flamshumör :P Hahha.. 
Vi kom på att vi skulle lura Simon att han hade fått "kärleks brev" utav en tjej i samhäll xD Så vi skrev en så otroligt fin dikt och sa att vi fått det av en tjej som ville ge det till han :P Tyvärr gick han inte på det, Damn it ! Hahaha xD
Men håller ni inte med om att vi verkligen har lyckats bra med dikten ;) ? 



 

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-20 @ 08:02:01
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0