Today..

Idag har jag och Frida vart på Julia, Erik och Lisas student :) Dem sprang ut vid operan. Sååå kul :) Sedan gick vi runt lite inne i stan och kollade i affärerna, fick köpt ett par jeans short och vit tubtopp linne på Hm. Sedan åkte vi till torget och köpte studengrejer ! Efter det så var det kalas hemma hos Frida för att lilla E fyllde år. Hon älskar hello kitty och nagelack, så hon fick en hello kitty nessesär och ett glittrigt naglak av mig :) Efter det åkte jag till lilla A och R för att vara barnvakt åt dem, dem är så goa ! Det har vart full rulle hela dagen, så nu är jag trött.



Måste berätta att jag köpte mig ett Mary Kay kitt för några dagar sedan, så har testat det nu dessa dagar. Det fungerar perfekt, älskar dem produkterna :) Man känner sig så fräch och fin. Så detta rengörning kitt + foundation kommer jag att använda en lång tid framöver !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0