Städat hela dan..

Idag har jag städat hela nedre våningen, där jag och syrran bor. Så att det är snyggt tills på fredag när jag tar studenten. Sedan har jag även rensat min byrå och slängt en del kläder, nu ligger kläderna vikta och snygga i lådorna! Annars brukar det ligga huller om buller i min byrå för att jag alldrig kan bestämma mig vad jag skall ha på mig, så då slänger jag ut alla kläder jag har :P
Nu är jag iallfall klar med städningen, skall snart åka till jörlanda och slänga en massa skit.

Imorgon skall jag och Kristina åka iväg tidigt till affären och handla all mat till studenten, sedan blir det hem och packa studentkläderna, smink, mössa... allt jag skall ha med mig på studentdagen för jag skall sova hos Frida. Skall hjälpa henne med fixa frallorna och jordgubbar till champangefrukosten som skall vara hos henne. Imorgon kväll skall vi åka till Therese i klassen, där vi skall grilla och fixa ordning flaken som vi skall åka! Kommer att bli mys :)
Kan inte fatta att vi snart slutar skolan!! Sedan kanske jag flyttar till Trollhättan till hösten!? Kommer nog bli ensmat och tråkigt i början, eftersom jag flyttar dit själv. Men som tur är så ligger det inte så jätte långt hemifrån, så jag kommer nog komma hem varje helg ;)

Jag och Frida satt i skolan en dag och så kom vi att tänka på allt som vi kommer att sakna nu när vi slutar skolan :(

- Kommer att sakna alla kompisar som man kanske inte kommer att träffa så ofta nu när man slutar...
- Kunna säga " Hallå mackan ! " varje gång man ser han, Haha ;)
- Alla gooa/seriösa snack med Simon
- Kaffe stunderna med Frida (Kaffestunder kommer vi fortfarenade ha kvar, men dock inte dem i skolan)
- Gångerna då jag och Frida har behövt gömma oss efter helgens händelser :P Haha
- Möjligheten att kunna skita i lektionerna och ta sovmorgon.
- kommer att sakna dem gooa BF-lärarna
- Dem trötta dagarna då jag och Frida bara fjantade oss, så att alla i klassen blev trötta på oss :P


Jag kommer att saknar mycket av gymnasietiden <3
Men man får hoppas att det blir lika bra när man börjar högskolan eller jobba, vad man nu gör!?


Kommentarer
Postat av: Frida

Nawww när jag läser det du har skrivit som vi kommer sakna blir jag lite ledsen i ögat. jag har inte riktigt fattat att vi tar studenten. men jag kommer nog gråta en tår på fredag känslig som jag är :O

2009-06-03 @ 18:48:24
URL: http://fridajivby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0