Sol sol sol - vi gillar :)

Idag har det vart underbart väder, vilket det ska vara hela veckan förhoppningsvis :) Tur som jag har, jobbar jag bara två dagar den här veckan! För då kan jag vara ute i solen. Idag har jag vart hemma hos Richard, suttit ute i solen och kollat när han grejat med bilden. Jag fick facktist hjälpa till med bilden också, vilket jag trodde att jag alldrig skulle få :P Fast jag fick bara slipa, inte så kul så jag la ner det lika fort.
Imorgon blir det mera sol, då åker jag och Frida till Asperöarna, utanför saltholmen med mamma och syrran. Härligt :) Förhoppningsvis blir det lika fint väder som i dag!


Kommentarer
Postat av: Frida

Det var verkligen kanon mysigt att vara på asperöarna med dig idag :) Alltid lika kul och mysigt att vara med dig <3



Du är kanon :)

2009-06-23 @ 19:52:15
URL: http://fridajivby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0