Branäs med Frida och fredrik

Kom hem från Branäs för en stund sen :) Har vart där med Frida och Fredrikt, riktigt nice.
Tråigt bara att backarna var så isiga, inte lika kul att åka då ! Andra åket för i år och desutom branäs andra gången för i år. Det var en lång biltur, men har man rätt musik som vi hade så går tiden fort ;) Däremellan några kaffe pauser. 
Nu är jag facktist riktigt sugen på att åka till Alperna och åka skidor, har alldrig vart där. Det får bli till vinter eller över nyår kanske ? 

Nu skall jag bara försöka hålla mig vaken, har lovat syrran att hämta henne i natt. Så jag sitter framför tv:n och kollar på min stora kärlek, en bra film :)











Frida beställde en barn meny och fick därför bara bröd och en torr hamburgare,
så jag ville vara snäll och dela med mig av min sallad. visst ser den godare ut ? ;)
Haha ibland kan jag vara riktigt generös.



Söta :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0