Digitalkamera

Idag har jag vart på Netonnet och köpt en digital kamera, äntligen! Så nu kan jag börja ta en massa bilder igen :) Så kameran får hänga med till Branäs på lördag ;)
mig vilken kamera jag skulle köpa, så frågar jag först en personal om vilket minnes kort jag ska ha, sedan frågar jag personalen i kassan igen för säkerhetens skull (var osäker på om de va rätt minnes kort) om jag hade tagit rätt kort. Jajjämen det var rätt kort skulle passa till min kamera.
När jag kommer hem och skall testa min kamera, tror fan att inte kortet passar i min kamera!
Blir så trött.... så nu måste jag åka tillbaka i mon och byta ut till det rätta kortet ! Det ver inte det jag hade planerat att göra i mon...

Menmen.. nu kommer de la bli roligare att börja blogga eftersom jag nu kommer att kunna ta fler bilder ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0