Hamnkrogen

 

Det blev inte många bilder ifrån går kväll, för min kamera dog. Men 2 st fick jag tagit, bättre än inget. Först åkte jag och Frida hem till Simon en stund, sedan åkte vi till hamnkrogen där det var väldigt mycket folk. Men hade rätt skoj trots att jag var nykter ;) Dem hade dessutom bra musik, så kvällen ägnade vi rätt mycket åt att stå på dansgolvet. Efter hamnkrogen åkte vi hem till Simon igen. Så nu är jag döds trött, känns inte som jag har sovit något alls i natt.
Desutom skall jag sätta mig och plugga psykologi B snart, vi skall ha prov i morgon. Skam vad tråkigt med prov !  



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: min tjej kompis som har bakat :P

2009-03-23 @ 15:43:06
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0