Lördag

Underbart väder i dag igen !
Eftersom vi var på bio igår sov jag hemma hos Frida, hade jätte mysigt igår med min underbaraste vän <3 Filmen var absolut värd att se, så har ni inte sett den så bör ni gå och göra det ;)
När jag och frida vaknade i morse, åkte vi iväg till Torp en sväng. Frida skulle kolla efter bal, studentskor och jag skulle kolla efter ett tuptop linne och en svart kofta. Så vi gick runt där en stund och köpte det vi var ute efter.
Sedan åkte jag hem och städade min bil, så nu är den ren och fin på insidan iallfall. Hela bilden skall jag tvätta imon, hann nämligen inte göra det idag. Sedan har jag vart ute en stund med Alva och Robin, dem hade fått en traktor som dem var ute och grävde med ;) Efter det drack vi varm choklad, mysigt !   

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0