One size fit all, even two ;)

Denna bilden får bli "helgens" bild. Har inte kunnat lägga in min bilder på min data ifrån helgen, för jag glömde min kamera hos Simon. Men gillar verkligen den här bilden på mig och Frida ;) Haha och kvällens kommentar om denna bild: One size fit all, even two.  De gillar vi ;)

Nu är vi inte ensamma hemma längre K och G har kommit hem ifrån Thailand. Usshh vad bruna dem var ! Riktigt avundsjuk är jag med. Jag bad Kristina köpa en balväska till mig om hon hittade det, vilket hon gjorde ! Hon köpte två styckna, jätte fina. Så nu kommer det att bli svårt att välja vilken jag ska ha :P

Studentklänningen som jag beställde, kom redan dagen efter. Det kallar jag snabb leverans ! De gillar vi :) Den var något mer creme vit än vad den såg ut på bilden, men det blir nog till att jag behåller den :) Den var väldigt fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0