Några bilder från balen 20/5-09


Min outfit på balen


Gänget i klassen plus Joakim, fotgraferades innan vi åkte till skolan


Älskar den här bilden :) Alltid vi <3


William jag och Simon innan vi åker med bussen till Marstrand


Kreta gänget fattas bara Linnea Jonsson :) <3


Simon och Markus :)


Min gamla högstadieklass ;)


Utanför societetshuset på Marstrand :)


Vi gillar det !


Varför en drink, när man kan ha två ;)


Jag och min balkavaljer :)


Det blev mycket dans under kvällen !


Ni är fina :)


David och frida :)


Kvällen slutade med att nästan alla hade ont i fötterna och frös. Men vi hade
riktigt roligt :) En dag att minnas !

Kommentarer
Postat av: Frida

Gullig du är . :) klart det alltid är vi <3

2009-05-25 @ 21:08:24
URL: http://fridajivby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0