Golf kanske min grej ? :P

 

Idag skulle vi haft en aktivetet dag med klassen för att vi går ut 3:an. Men när jag och Frida fick höra att 1:orna och 2:orna fick välja att golfa, så ville vi också göra det. Så vi var istället och golfa :) Det var facktist väldigt roligt, fast ganska svårt. Men till sommar kan man gå och prov golfa gratis för att se om man tycker de är kul, så det ska jag och Frida göra. Om jag fortfarande tycker att de verkar roligt ska jag gå en kurs till hösten, så jag kan börja spela golf :) Nice !

Efter att vi va och golfa åkte vi hem till Frida och lagade mat, sedan åkte vi med Jenny till torget för att köpa student present till Linnea. Hon tar nämligen studenten redan på torsdag :) Ska bli kul !
Jag passade även på att köpa ett par vinglas (som finns på bilden neda) till min samling som jag redan har 4st utav, så nu har jag 6st. Fick dem av kompisarna när jag fyllde 18, tycker att dem är skit fina <3

Nu skall jag sätta mig och plugga psykologi och samhälle, inte så kul med måste göras ! Betygen sätts ju på torsdag så måste vara klar med dessa innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0