Äntligen ett blogginlägg...

Igår var jag på sminkkurs med frida, mycket givande! Sedan var jag och provade min balklänning, jag har vart riktigt nervös över hur den kommer att bli men den var som jag hade förväntat mig, kommer att bli snygg.  
Det bästa av allt är att jag dessutom köpte Britney Spears biljettern igår !! Vi köpte biljetterna kl 9:10 och dem släpptes 9:00, då var det redan två läktare som var slutsålda :O Så jag är glad att jag köpte biljetterna i så god tid.
Vi som skall åka på Britneys konsert är Syrran, Frida Swan, Caroline Cyren och Emelie Mild. Kommer bli riktigt kul :) Jag har desutom alldrig vart i Stockholm, så det ska bli kul att åka dit för första gången.



Var i skolan en liten stund idag för att hämta bal+student biljetterna, inte långt kvar nu.. underbart !
Sedan åkte jag hem, så jag har suttit ute och drukit kaffe och läst en bok, rävungen av Torey Hayden. Jag brukar inte läsa böcker så ofta, men när jag väl läser så ska det vara verklighets baserade böcker. Den jag läser nu är facktist väldigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0