Lugn fredag.

Vart i skolan i dag, lite onördigt att gå till skolan vissa dagar nu för vi har inte så mkt kvar att göra. Vilket iförsig är väldigt skönt, men då hade vi istället kunnat vara hemma. Idag var det en sådan dag, men fick iallfall reda på vissa betyg och jag kommer att på vg i religion och om jag gör bra på ett prov i samhälle så kommer jag att få vg där med. Super glad ! Så jag kanske har chans att komma in på högskolan ändå ;) Nä men vi får se, det kommer ju att vara mer som söker till högskolan nu för de flesta som blivit av med jobben väljer ju att läsa vidare, så antagnings poängen kommer ju att höjas :/
Idag skall jag bara ta det lungt och richard kommer även hit om en stund, så får se vad vi ska hitta på. Ska iallfall köra syrran till Hk senare ikväll. Men nu skall jag kolla på några The Hills avsnitt !


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0