19år igår :)

Igår hann jag inte blogg något alls, men igår fyllde jag 19år :) När jag skulle jobba med J igår, så fick jag en present av henne och så åt vi en tårta som vi hade bakat dagen innnan, så himla go är hon :) Jag fick ett fint nagelack och ett par örängen som hon hade gjort själv åt mig. Efter jobbet åkte jag och hämtade Sofia som kommer ifrån Karlstad :) Vi åkte hem till mig och drack vin, åt chips och kollade på film. Väldigt mysigt hade vi det :)

Idag skall vi åka in till stan och shoppa, sedan på kvällen skall vi åka till Liseberg. Är ju premiär öppet på Liseberg idag :)



Kommentarer
Postat av: Carro

GRAAAATTTTIIIS I EFTERSKOTT!!!! :)

2009-11-14 @ 15:30:26
URL: http://bergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0