Bio med Richard idag :)

Igår var det Halloween, fast var inte alls sugen på att gå ut på krogen. Så jag, Sandra och Frida var hemma hos Sandra och drack vin, spelade spel och hade väldigt kul! Desutom kul att träffa Sandra som man inte brukar göra så ofta, eftersom hon flyttat till Norge. Men alltid lika kul när hon kommer hem :) Det blev en massa vin och massvis med skratt! Det är alltid lika kul att vara med er två, för vi ser alltid till att ha så otroligt kul tillsammans.

Nu skall jag fortsätta städa/greja i mitt rum, sedan skall jag sätta mig och läsa min älskade bok L.A Candy <3 Har även beställt hem sesong 1 av The Hills nu. Fast den kommer att levereras i början av December. Trots att dem går i repris på tv:n väldigt ofta, så kan jag se avsnitten tusengången för att jag tycker det är så bra:) Seadn blir det att beställa hem de andra filmerna.
Ikväll blir det bio med Richard :) Vi skall se på Bröllopsfotogfafen den verkar väldigt rolig, så det ska bli kul :)

MTV The Hills - Säsong 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0