Elsas Mode

    

Idag kom min bok som jag har beställt, så nu skall jag sätta mig med en kopp te och läsa :) Den verkar väldigt bra och har även hört att andra som läst den, tycker den är väldigt bra.
Skall även få träffa Sofi Fahrman på onsdag, vilket jag ser fram emot väldigt mycket! Hon har ju haft en liten tävlig då Sofi Fahrman ska ha en julshoppingturné:

* Det kommer serveras bubbel och exoticsnacks.

* Maybeline och makeupartisten Linda Mehrens är på plats och ger sminktips.

* Corinne & Friends ger hårstylingtips.

* Sofi högläser ur sin debutbok ”Elsas Mode”och berättar om olika stylingtips.

* Mika Kjellberg & Sanna Rönn kommer att vara på plats från Mikas modellagentur för att scouta framtida fotomodeller.

* Man får en smaskig goodiebag.


Eller hur låter det hur kul som helst ! :) 
Då ska jag ta med mig min bok, om hopp att få hennes atugraf ;) Hehe.. Hon verkar ju hel skön, så det ska bli skoj att få träffa henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0