Får se vad som händer.

Den här veckan händer det inte alls mycket. Skall snart åka och plugga lite matte, sedan skall jag jobba. Har vart lite dålig med att gå på matten den sista tiden, vilket jag verkligen måste skärpa mig med. Jag måste ju bli klar med matte B för att söka till högskolan till hösten nästa år. Skall även läsa natur B till våren. Det är inget jag måste läsa för att söka in till de pogramen jag vill, men det är bra att ha ifall jag ändrar mig. För det finns en del pogram som kräver natur B. På tal om högskolan, så var jag inne och kikade på Borås högskola och hittade ett jätte intressant program! Butikschefsutbildning med inriktning mot textil och mode. Sedan hade dem flera program inom modedesign och textil om man vill vidar utbilda sig! Det är ju ett tag kvar tills jag skall söka, så jag hinner tänka ut vad jag skall söka. Men det jag vet är att jag skall söka till flera olika utbildningar, för att sedan se vart jag kommer in och se om jag är om jag vill gå det om jag väl kommer in :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0