Helgens planer.

Nu skall jag snart göra i ordning mig och åka iväg och plugga matte. Jag brukar alldrig vara så här pigg på morgonen annars, jag brukar annars få tvinga mig upp ur sängen. Men idag sov Richard hos mig och han åkte här ifrån vid 7.00, så vi har redan hunnit äta frukost. Men det är riktigt skönt när man inte behöver stressa på morgonen, utan att man kan ta det lungt. Man blir så mycket piggare då :)
Eftrer pluggadet ska jag åka och jobba, sedan skall jag bara ta det lungt framför idol med Frida. Imorgon blir det inflyttnings fest hemma hos Jenny, vilket kommer att bli väldigt trevligt :) Det är nämligen 18år på Harrys då, vilket vi inte brukar missa :) Då ska jag ladda min kamera som ska med! Brukar vara så otrolig dålig på att ta med den, men imon då ska den med. Problemet brukar vara att den inte får plats i min partyväska, för att jag har så mycket annat viktigt som måste med. Kankse införskaffa mig en större party väska?

Ha en trevlig helg, som iallfall jag tänker ha :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0