Ikväll blir de inflyttningsfest

Nu skall jag sätta mig i soffan och läsa L.A Candy och dricka svartvinbärs te, mitt favorit te förövrigt :) Sedan skall jag dusha och göra mig i ordning för att åka på inflyttningsfest till Jenny. Vilket kommer att bli väldigt skoj, kändes som det var ett tag sedan vi tjejer träffades. Skulle också vilja flytta hemifrån. Man får sin egen lilla lya som man kommer att inreda och mysa till det! Min syster frågade mig för någon vecka sedan, om jag ville flytta ihop med henne i en 3a i stenugsund. Hade verkligen vart riktigt skoj men vill samtidigt spara pengar, som jag har sen när jag skall plugga eller får för mig att resa iväg ett tag. Så jag tänker bo kvar hemma tills jag börja högskolan.


Kommentarer
Postat av: Carro

Du, jag, richard och sebbe får gå på jul på liseberg nån gång i vinter. det hade varit mysigt tycker jag :)

2009-11-15 @ 19:23:43
URL: http://bergcaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, svarta vinbärste är mitt favorit te med! Älskar det(:



Hoppas det är bra med dig!

Kram Bea

2009-11-22 @ 20:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0