Puderrosa och svart, stilrent och fräsht !







Jag får nog börja spara pengar så jag kan köpa en massa plagg ifrån HM! Kollade in hemsidan nýss och hittade massor som jag vill klicka hem, de mesta var i svart och puderrosa ;) Svart är den färgen jag använder nästan hela tiden, tycker dock att jag är lite tråkig eftersom varje helg vi går ut så kommer jag i en svart klänning. Det är stilrent och snyggt, trivs i svart! Men jag är fruktansvärt tråkig när det handlar om färger. Det ska det bli ändring på. Jag föll verkligen för den puderrosa färget som jag sätt på en del plagg. Svart och puderrosa, de gillar jag :) Har även kikat i HMs vårkatalog som kommer att få in många snygga vår kläder. Det är jobbigt när det kommer nya års tider, för det kommer så mycket nya snygga kläder som man vill ha! Det är verkligen inte lätt :P 
Men min lilla "Vår- lista" inför shoppingen har jag en del köp som är ett måste för mig i vår. 

- Färgglada skor, ger lite färg till den svarta klänningen.   
- Svart kavaj, som är skit snygg till det mest. Tänkt att köpa längen, men har inte blivit av.
- Lite mer färg på kläderna, puderrosa kommer det att bli mycket av i min garderob.

Måste vårstäda min garderob, där det ligger en massa tråkiga kläder som jag inte använder. Så skall jag beställa hem helt nytt innerhåll till min garderob i från Hm ;) Med detta kan jag säga att det kommer att bli en hel del jobb för Josse framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0