Sista dagen i November

Nu skall jag alldeles strax åka iväg och jobba, så fram till nu har jag inte gjort alls mycket. Plocat undan lite i mitt rum, annars har jag känt mig trött och seg. Så jag tog sov morgon idag, fast jag egentligen behövde åka och plugga matte. Usshh dåligt av mig! I min planering så skall jag göra prov den här veckan med, men det kommer jag inte att hinna så jag får flytta fram provet. Men i morgon får det bli plugg! Sedan får det bli skärpning föär min del, trots att jag inte behöver vara klar med matten försen till vår/sommar så är det skönt att vara klar med den så fort som möjligt!

Idag har jag och Richard vart tillsammans i ett Halv år :)  Tycker om dig ! <3 

Dagens Outfit:

Puderrosa topp ifrån HM
Svarta Jeans ifrån Mango
Klocka ifrån Ur&Pen 


Kommentarer
Postat av: Frida

Va skoj gumman :) <3 grattis till 6 månader :D

2009-11-30 @ 19:19:13
URL: http://fridajivby.blogg.se/
Postat av: Carro

graaaattttis :)

Tycker det är kul att det är ni två <3

2009-11-30 @ 20:14:54
URL: http://bergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0