Tisdag

Kom på att jag inte uppdaterat min blogg sen i Fredags. I lördags var vi hemma hos för att fira min födelsedag, vi hade jätte trevligt! Vi åt gott och körde roliga lekar och badade i tunnan :) Orkar inte lägga ut bilderna ifrån i lördags just nu, men ni får se dem i morgon!

Tanken var att jag skulle lägga mig i tid idag, men först fastnade jag i boken LA Candy. Sedan satte jag mig framför dator och har kollat runt på olika utbildningar. Börjar bli väldigt tveksam på om jag vill läsa till socialpedagog längre? Har haft så många funderingar på vad jag vill jobba med, vilket har varit: Socialpedagog, förskolelärare, mode/design, hudterapeut, jobba i butik. Intresset inom förskolelärare lade jag ner efter ett tag när jag jobbat på dagis, inget för mig. Socialpedagog blir jag väldigt tveksam till om jag verkligen och om det passar mig. Mode/Design har jag alltid velat jobba med ända sedan jag vart liten, och min högsta dröm har alltid varit att få jobba som stylist, desgner eller egen klädbutik! Därför tänker jag följa min drömmar och inte sätta upp hinder. Jag har funderat på att läsa företagsekonomi A till våren för att se om det verkar intressant. Sedan skall jag antagligen söka till en butikschef utbildning och vidarutbilda mig inom mode :)

Nä mina kära vänner nu måste jag lägga mig, för att gå upp tidigt i morgon och plugga matte!
God natt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0