Ny älsklings jacka

Idag var det tänkt att jag skulle plugga matte heladagen, eftersom jag inte fick gjort någon matte på hela förra veckan :S Men när jag åkte till komvux för att plugga, hann jag bara sitta där i en timma. Kopperskolan ringde och frågade om jag ville börja jobba med J som jag även jobbar med på eftermiddagarna när hon slutat skolan. Så då fick jag packa ihop böckerna och åka och jobba istället. Det frestar mer att arbeta än att plugga matte :P Så J och jag fick en heldag tillsammans :) Efter jobbet åkte jag till torget för att köpa min nya vinterjacka som jag lagt undan. Älskar den, är super nöjd <3 Det som tog emot att köpa den var dock att min lilla ekonomi inte 
riktigt nöjd med mitt köp. Men har lovat mig själv att använda jacka länge, länge! Så nu skall jag minska på klädköp och försöka spara en del pengar. Men ibland får man unna sig lyx :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0