Tatuering nummer 2?

Har länge velat göra en till Tatuering, fast inte riktigt vetat vad jag vill göra! Men jag har alltid vetat att jag vill göra en tatuering på foten, tycker det är så fint!
Nu tror jag att jag kommit på vad jag skall göra för en tatuering :) Men måste fundera ett tag, så att jag är riktigt säker! Vad jag vill göra tänker jag avslöja när jag bestämt mig för om jag skall göra den eller inte :P  

Här får ni se bild på mina älskade noter bakom örat.
Tycker om min tatuering väldigt mycket <3

En del brukar fråga om jag är musikalisk eftersom jag har noter, men det är jag inte. Gjorde tatueringen mest för att jag tycker att den är grymt snygg och unik! För mig står noterna självklart för musik, som betyder mycket för mig trots att jag inte är musikalisk :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0