Ullared idag.

Har nyss gått ut ifrån min varma säng som jag hellre hade velat ligga kvar i ! Tanken idag är att jag och Richard ska ut och gå nu på morgonen, men vi får se hur långt vi hinner gå för klockan börjar ticka iväg. Idag blir det att åka till Ullared för min del :) (ska bara köpa det nödvändigaste, har jag lovat mig själv) Hade facktist tänk att köpa present + julklapp till lillsyrran. Det är ju ett perfekt ställe att köpa julklappar på. Min bror kommer och hämtar mig kl 9.00. Vi tänkte åka dit i morgon, men kom på att det är ju löning i morgon, så vi valde att åka idag istället. Kanske mindre folk idag? Man orkar ju inte hålla på att trängas när hela Ullared är full av galna människor som körin sin kudvagn i ryggen på än, för att dem skall komma före. Usschh nej! Så vi hoppas på att det är lite folk där, dagen innan löning.
Jag måste nog skriva på min hand "bara det nödvändigaste" för annars kommer jag att plocka på mig massor. Jag känner mig själv vid det här laget :P

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0