Träningen igång

Äntligen ORKADE jag packa ihop väskan och åka och träna! Det var länge sedan jag gjorde det. Usch vad lat man kan vara. Men när man väl kommer till träning och tränar så är det hur härligt som helst. Eftersom jag inte har något speciellt att göra på dagen i morgon, så bokade jag spin/core kl 12.30. Så nu jäklar ska här kommas igång och träna ;) Desutom fick jag reda på idag att dem börjat med Yoga på Friskis och svettis, ons kl 9.00. Så det skall jag boka tills nästa vecka, kul att testa! 

Måste visa en låt som jag hittade på en tjejsblogg. Så underbart fin låt <3 
Kan inte sluta att lyssna på den. Så den är värd att lyssna på ;)
 



If you wait for me then Ill come for you
Although Ive traveled far
I always hold a place for you in my heart
If you think of me, if you miss me once in awhile
Then Ill return to you
Ill return and fill that space in your heart

Kommentarer
Postat av: carro

ååh.. har du??? Ja asså den verkar sjukt mysig. Taack hoppas det blir göööött, nästa gång får du och rickis åka med ;) haha.



Förövrigt så är The promise typ vvärldens bästa lååt.. :)

Ha de så bra här hemma nu :)

PUSSIS!

2009-09-18 @ 15:02:24
URL: http://bergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0