Minnen som inte kan få mig att sluta le av lycka <3

Tanken jag hade idag, var att jag skulle lägga mig i tid. För jag hade tänkt gå upp tidigt imorgon! Men jag fastnade framför datar och började sortera kort som jag skall framkalla. Så himla kul !! :) Älskar att pyssla med album. Ska framkalla en massa kort att sätta in i album och även minnesvärda kort att sätta upp på en vägg i mitt rum ;)
Här får ni se ett fåtal av min värdefulla bilder <3


Min underbara Sofia <3 som får se till att pallra sig hem från USA nu !!!


MinMinMin <3 På den bästa dagen i mitt liv :) självklart tillbringar jag
den med dig.


Britney 09 med dessa underbara tjejer, en dag att minnas :)


Kan man vara gladare :):):)


Kreta 09 med alla mina älsklingar <3


Första dagen jag lärde känna min Emma :) Underbar dag <3


Min Sandra som jag haft från första dagen jag flyttade hit, som
jag alltid kommer att ha vid min sida <3


Min älskade syster <3 Som är den grymmaste och roligaste människan
jag känner. En dag utan skratt med henne finns inte på kartan! :)

Åhhh vill visa så många mer kort som får mig att må så himla bra, men då skulle jag få sitta här hela natten och ladda upp massa bilder ;) Jag har iallfall dem finaste vännerna som finns <3 Vänner som jag vet är speciella som jag verkligen kommer att ta vara på, ni betyder så mycket för mig <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Naw så sött Josse Kosse :) Du är för rar du <3 Finis!!

2010-04-22 @ 15:07:36
URL: http://linneaviolajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0