Påskhelgen

idag har jag jobbat hela dagen, så nu sitter jag framför tv:n och slöar.. fast jag egentligen borde sova, ska jobba hela dagen imon med. Men i fredags och lördags var jag ledig, så de va skönt :) I fredags var jag ju som sagt på elmia med Richard och vi kom hem hyffsat tidigt, så jag hann hem och göra i ordning mig för att åka hem till emil på förfest. Hade verkligen roligt den kvällen, med massa goo musik då Linnea stod för musik valet :P
Efter att vi var hos Emil åkte vi till Hk, jag och Emma var på toppen humör då vi hade fått i oss ganska mycket av det goda.. haha vi lyckas varje gång vi festar ihop :P Men kul hade jag i allfall.

Imorgon börjar jag mitt långvikariat, så det ska bli himla skoj och skönt :) Mitt lång vikariat är fram till slutet av Augusti, för sedan börjar ju jag skolan så det blir perfekt tajming! Nää nu ska jag sova, så jag orkar jobba imon med och resten av veckan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0