Min smak på inredning

Något som jag är väldigt intresserad utav är inredning! Har suttit och kollat runt på hur man snyggt kan inreda sitt framtida hus. Har redan en bild framför mig över hur mitt hus kommer att se ut och hur jag skall inreda det ;) Tanken kommer säkert att ändras innan jag flyttar till hus. Men tycker det är väldigt skoj att kolla runt i olika tidningar, på olika inrednings stilar och att man även sitter och fantiserar fram sitt drömhus ;)
Så tänkte visa er några bilder på inredningen som jag mycket väl kan tänka mig ha likadant i mitt framtida hus :)

Sovrummet










Vardagsrummet









Badrum








Köket





Walk in closet





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0