Shopping

Har inte bloggat på ett tag... dåligt..
Men jag tänkte iallfall vissa lite av mina shoppingfynd jag gjort under veckan. Måste ju förska upp garderoben lite med härliga vår plagg :) Åhh längtar så till våren! Är inte ni också väldigt trötta på den här kalla vinter!? Men det sägs ju att, är det en kall och riktig vinter så blir det en varm och härlig sommar :) Vi får ju isåfall hoppas på att det blir en varm och härlig sómmar.

  

Halsbanden och armbanden köpte jag på Ur&Penn, armbanden kostade 25:-
och halsbanden kostade 30:- styck. Köpte dessa till ett himmla bra pris !! :)
(Yes I know.. ser likblek ut på bilderna :O )



Den ljusblå randiga klänningen köpte jag på JC, det fanns inte många kvar
av just den blåa. Så jag slog till direkt, var bara tvungen att ha den!
Så himla fin, helt perfekt ;)

Den svartmöstriga klänningen fyndade jag på indiska! Endast 50kr betalade
jag för den ;) Älskar att fynda billiga.. ooh jaa !



Halva reapriset.. den meningen gör mig överlycklig :)



En liten necessär, som alltid är bra att ha :P











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0