Dricker vin, muumms

Just nu står jag här hemma hos Fridas pappa med ett glas vin i handen, underbart gott :) Idag skall vi vara några personer hemma hos Fridas pappa och dricka, spela spel och ha väldigt skoj!
Jag och Frida har hittat en massa go musik, båda gamla, minnes fulla och nya låtar :) Vi lyssnade precis på våran studentlåt : Ooooha hela natte Ooohha hela natten lång ! Fast vi sjöng våran student låt istället:

För vi ska föra massa väsen, festa hela dan, festa hela natten skrika 06BFa.. Aaooo Aaooo AOAOAO

Vilka minnen man får ifrån studenten! Var absolut den bästa dagen i mitt liv, soo much fun all night long :)
YeYe nu skall vi fortsätta dricka vin och snacka massa skit :P

Det här har jag precis beställt ifrån HM, ååh vad jag längtar till sommaren :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0