Trevlig dag :)

Idag hade jag tänkt att plugga matte, men jag sov så otroligt gott i min underbara säng så jag var tvungen att ta lite sovmorgon :P Men kl 12.00 var jag i stenungsund för att äta lunch (frukost för mig :P) med Jenny. Vi brukar äta lunch på lätt och rätt, för dem har nog den godaste pastasalladen. Så vi planerade att ses på fredag och äta god mat :) Då skall jag även få träffa hennes två små kattungar som hon skall hämta i mon :)
Sedan åkte jag hem till min bror en stund och sedan åkte jag tillbaka till torget för att fika med Sandra. Var längesedan vi träffades och bara fikade eller hittade på något, så det var trevligt! Så vi satt på expresso house ett bra tag och satt o tjötade.
Tanken var att jag skulle plugga matte i mon, eftersom jag inte pluggade idag. Men så ringde dem idag och frågade om jag vill jobba imon och på fredag. Som jag sagt innan så är det svårt att tacka nej till jobb, jobbar ju hellre än att plugga matte ;) Så jag sa att jag kunde jobba, men nu får jag inte pluggat matte på två hela veckor :S Så jag måste försöka mig på och göra lite matte hemma i dag, samt i morgon efter jobbet.. får ju ingen hjälp utav lärarna, men jag repeterar ett kapitel just nu, så det ska nog gå bra!




Bilden är tagen från när jag och Richard gick på isen och tog en promenad
övet till Ramsön.. Härligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0