Mitt år 2009

Har sett att det är många som har skrivit sin sammanfattning om år 2009 i sin bloggar. Så jag tänker jag likadant på grund av att jag sitter här uttråkad och inget att göra! Så nu kör vi.. :)


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Vart i Stockholm, lite pinsamt att inte ha vart där innan. Men nu har jag det iallfall :) Bättre sent än alldrig!
Stockholm var en fin stad :)

Höll du några av dina nyårslöften?
hm.. minns inte mina nyårslöften, så vet inte!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
"extra" systern

Dog någon som stod dig nära?
nej

Vilka länder besökte du?
Kreta med vännerna :)


Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Vilka datum får jag ändra frågan till !

31/5 Blev tillsammans med pojkvännen <3
5/6 Studenten
13/7 britney Spears i globen
21/8 Kreta

Största misstaget?
Har inte gjort några stora misstag, vad jag kommer på :P

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, brukar klara mig bra. Bara fyrkylningen som hälsat på ett antal ggr.

Bästa köpet?
Måste nog bli min nya Iphone :)

Vad spenderade du mest pengar på?
Min bil

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Finns mycket, men min vänner brukar göra mig riktigt glad :)

Bästa musikupplevelse?
Britney Spears i Globen !!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Lika glad som alltid :)

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, äta mer hälsosamt !

Vad önskar du att du gjort mindre?
Kommer inte på något.

Hur tillbringade du julen?

Med min familj tills kl 16.00 sedan tillbringade jag hela kvällen och natten på jobbet.

Blev du kär i år?
JAA ! :)

Hur många one night stands?
Inga

Favoritprogram på TV?
The Hills, Gossip Girl, Prodjekt runway och andra avenyn

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nää..

Bästa boken du läst i år?
LA Candy och Elsas mode :)

största musikaliska upptäckten?
Lady gaga, hon blir bara grymmare ! 

Årets bästa film?
Twilight- båda!

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
På min födelsedag, gjorde jag facktist inte så mycket. Men helgen efter var alla mina underbara vänner hemma hos mig :)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Svår fråga!

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Svart, nitar, klänningar, kjolar.. blandar gärna rockigt med söta feminina plagg!

Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, pojvännen och familjen. 
Och självklart, när jag satt mig framför tv:n och inser att det är The Hills maraton ! Hehe ;)

Vilken kändis var du mest sugen på?
Channing Tatum

De bästa nya människorna du träffade?
Har träffat många härliga människor :)

Kommentarer
Postat av: anonym

Din egna bror blev far!

2010-01-03 @ 21:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0