Örebro över helgen

I helgen åkte jag och Linnea upp till Emma i hennes nya lägenhet i Örebro. Hade jätte trevligt :) Örebro är desutom en väldigt fin stad. Jag och Linnea valde att ta bilen upp, så vi hade även skoj på vår lilla roadtrip.  

När vi kom fram till Emma på fredagen så var klockan ganska mkt, så vi bestämde oss för att åka till affären och köpa mat. Så fredag blev lugn med grillad kyckling och vin.

 På lördagen gick vi upp hyffsat tidigt för att hinna åka in till marieberg för lite shopping och fika! Gillade verkligen det köpcentrumet, för dem hade alla de affärer som inte vi har. Sen så har dem flera mysiga inredningsaffärer som jag älskar att gå i ;) På rean hittade jag desutom tre plagg.
När det var dags att åka hem, bestämde vi oss för att stanna vid mataffären och köpa tacos. Så lördags kvällen blev det tacos och vin, mumms. Sedan utgång i örebro stad :)

Här kommer några härligt bilder ifrån helgen :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0