Vårens nyheter ifrån Hm !

Finns massa fina kläder ifrån Hm`s vårkatalog som jag skulle vilja klicka hem! Trots att inte vinter har varat så länge, så längtar jag väldigt mycket till våren. Vill inte ha vinter och kyla mer, uussch!
Tänk när man inte längre behöver ta på sig 100 plagg för att hålla sig varm, utan att man istället tar på sig en söt sommrig klänning och en tunn jacka eller kofta över. Nää vinter är facktist inte min grej..





Klänningar för sommarens fester!



Härliga klänningar att bära en solig vardag!



Bekvämt att ha till stranden, rosa och vitt bra färger för sommarens bränna desutom ;)



sommriga partyskor, behövs det mer utav :)

vardagskor, så är ett par ballerina och ett par gladiatorskor ett måste för min del. Har ett par bruna gladiatorskor som kommer att avändas flitigt även denna sommar, men ett par svarta kan också vara bra att ha ;)

 

Dessa bikinis vill jag ha :)



Chockrosa och klarblått hade vart coolt att ha på fingrarna, eller? :P

Kommentarer
Postat av: Frida

Den första blommiga klänningen har jag här hemma :) Sitter och tittar på den nu ;)

2010-01-02 @ 22:36:32
URL: http://fridajivby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0