Party lika a rockstar




Idag när jag var på torget för att köpa mat till jobbet, sprang jag snabbt in i skoaffärerna för jag behöver verkligen ha ett par nya snygga partyskor som inte är så dyra! Mina andra partyskor har gått sönder :/ Men min blick brukar fastna för dyra skor och just nu skall jag snåla lite med shoppingen för jag skall spara pengar till en resa som jag förhoppningsvis kommer att göra! :) Vart jag kommer att resa? Det säger jag isåfall om det blir bestämmt att jag åker dit ;) Men jag kan säga att jag hoppas verkligen på att det kommer att gå !! :)
Ja iallfall, så gick jag in på Eurosko och hittade dessa skor (bilden ovan) för bara 300kr. Jag tycker att jag gjorde ett bra kap ;)

Såå nu kan jag slänga mina andra partyskor som jag har misshandlat en del! Är ju inte så snyggt att glida runt med trasiga skor, men det har facktist funkat bra ändå nu när det är så mörkt ute. För då är det ingen som ser att dem är trasiga ;) hehe


Kommentarer
Postat av: Frida

Dem var väldigt snygga :) Leka i veckan som kommer ??? :D

2010-01-22 @ 21:57:05
URL: http://fridajivby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0