Hamnkrogen med emma

Det är Faktist väldigt skönt att ha vart ledig nu i några dagar, så jag har bara tagit det jätte lungt. Men igår hade jag väldigt tråkigt av att bara va hemma och ta de lungt. Men då kom emme och räddade mig, så jag hängde med emma till hk :p Vi bestämde oss dock för att vara nyktra, men hade mycket trevligt ändå :) det var sjukt mycket folk där, så svårt att komma fram, fast så trångt brukar det ju Alltid vara på lilla hk! Detta är mitt första blogg som kommer ifrån min iPhone ;) så vi får se om detta funkar nu!

Kommentarer
Postat av: Carro

Josefiiiiiiiiineeeeee!!!! Hur bloggar du med iphonen??? För du har väl blogg.se??? JAG VILL VETA!! :) :)

2010-01-12 @ 15:06:54
URL: http://bergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0