Nu börjar träningen på allvar!


Detta beställde jag precis ifrån Stadium, så nu skall jag äntligen ta träningen på allvar. Skall köpa ett träningskort på friskis och svettis, så börjar träningen sen ;) Dock gjorde jag och Frida ett litet misstag när jag skulle beställa skorna, så jag har beställt för små skor. Så kan man inte ändra sin beställning heller, typiskt. Men förhoppningsvis kanske det går att byta skorna i en vanlig stadiumbutik om skorna finns där. Men det är sånt som kan hända lätt, men bara att skicka tillbaka isåfall!

SOC W FLEX TIGHTS F09 BLACKSOC SPORTS BRA CERISE S10
REEBOK DMX DAZZLE II MID W BLACK / BRIGHT PINKSTADIUM BINI WATER BOTTLE WHITE

Kommentarer
Postat av: Linnéa Jonsson

Där är mina skor, fast jag har turkosa :)

2010-01-31 @ 12:31:17
URL: http://linneaviolajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0