Nyheter :)



Idag låg andra säsongen av The Hills i min brevlåda, Jiippii :)
Ska jag inte ska kolla igenom boxen idag så lovar jag att det blir i mon!



Kläderna som jag köpte på rean i Örebro :) Mycket nöjd och det är desumtom lite färger, jag som alltid annars köper svarta kläder!
Leopadtröjan hade jag på mig i helgen, som ni ner på bilden i förra inlägget. Det jag gillar med den är att den är hyffsat lång, så kan även ha den till ett par leggins. I samma köpte jag jeansklänninen som kommer att användas ofta i vår/sommar :) Kommer dock inte ihåg vad butiken hette.. men dem hade iallfall väldigt fina kläder.
Sedan hittade jag den puderrosa tunika ifrån ginatricot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0