Mitt nya hår :)


Today...



Idag har jag vart hos Frisören och lagt i lite mer slingor, så nu har jag tre olika bruna nyanser i håret och den här gången blev jag väldigt nöjd :) Ville inte ha för mycket slingor ihåret eftersom jag var så ljus innan, men nu blev det precis lagom.
Det roliga var bara när jag skulle hoppa in i min bil och åka hemmåt, då märker jag att jag låst in nycklarna i bilen.. Ahhhh vad trött jag blir, usch vad klantigt :P Men som tur var så var cyren snäll och körde hem mig för att hämta min reservnyckel och köra tillbaka mig till min bil.. hehe tack :)
Nu skall jag gå och tvätta lite...ByeBye


Innan:



Efter:


Kommentarer
Postat av: Erika

riktigt fint! :)

2010-03-23 @ 22:12:27
URL: http://eriikalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0