Orkar inte vara blond längre

Förra veckan bestämde jag mig för att lägga i bruna slingor i håret, vill ha lite förändring och få lite liv i håret. Innan var jag ju så himla blond. Helst skulle jag ju vilja ha exakt sånt hår som Whitney eller Ashley har på bilderna nedan :) Men är ju svårt att få det exat så som man önskar, eftersom jag är så blond. Min frisör la iallfall i två oliak bruna nyanser i mitt hår. Dock la hon inte i så mycket ioch med att jag är så blond och att jag skulle vänja mig med det, men nu har jag bestämt mig för att lägga i mer brunt ihåret. För det blev så himla lite slingor ihåret ioch med att den ena nyansen var väldigt ljus, så den ser man knappt. Så på torsdag skall jag dit igen och hoppas det bli bra då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0