På väg mot Karlstad

Sitter just nu på bussen påväg till Karlstad för att hälsa på min fina Sofia :-) bloggar tyvärr inte så mycket just nu i och med att min data har krashat :/ men som tur är så skall jag sälja min bil och då får jag ju en del pengr så att jag kan köpa mig en ny dator :) yeye, sitter iallfall på bussen och är uttråkad, de är två timmar kvar till jag kommer fram. Vad ska jag göra tills dess liksom? Tog iof med mig marknadsföringen som jag tänkt plugga på, men blir inte lätt att koncentrera sig när man hör barnskrik och folk som pratar hela tiden. Nu går de desutom väldigt långsamt fram, för de är snöstorm ute! Jag hoppas bussen anländer den bestämda tiden, ska nämligen skynda mig till Sofias 20års fest. Kommer blir väldigt kul att få träffa Sofia och adam igen :-) sen kommer de en massa nytt folk sit som jag alldrig träffat, så de ska också bli kul! Tror det kommer att bli en riktigt lyckad kväll :-) Gillade busschauförens kommentar förut: jaha, då kommer vi tyvärr inte att komma fram till Trollhättan enligt tidtabellen, eftersom vi har en åsna framför oss!! Sådana personer borde inte få vara ute och köra i trafiken! Hahaha Nä jag funderar på om man skall försöka sig på att läsa lite marknadsföring ändå, skit också att jag glömde musik!! Eller så börjar jag göra i ordning mig redan nu :-) Något måste jag göra iallfall, blir alldeles för uttråkad annars!! Hejsvej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0