Sista tentan är nu avklarad, jag andas ut..!!

Idag var sista tentan gjord och det känns väldigt skönt! Så nu är vi lediga en vecka innan vi börjar nästa kurserna, ekonomi styrning och IT i verksamhet. Det som jag har lärt mig ifrån de förra kurserna, som jag inte skall göra igen. Ja, det är att vänta med att plugga till de sista dagarna så att man får sitta och plugga till kl två på natten varje dag. Inget jag rekomenderar!
Efter att vi skrivit klart tentan så var vi ett gäng i klassen som gick och åt på kinan, sedan tog jag och Emelie en liten härlig promenad i regnet. Så kameran åkte fram!

Nu har vi legat i emelies säng en bra stund, med varsin data i knät och fixat med våra bloggar och lite annat. Ja, mycket mer än så har vi inte orkat göra! Men vi ska väl snart börja laga lite mat och dricka öl. Vi får ju ha våran lilla tenta fest idag i och med att vi skall jobba på den "riktiga" tenta festen på lör ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0