trött och seg

Idag är det en riktigt seg söndag, orkar inte göra någonting vettig alls! Vi kom inte hem försen kl 4.00 inatt och man märkte att nästan alla som jobbade igår var riktigt trötta. Jag vaknde kl 15.00 idag! :o Haha, men måste säga att det var riktigt gott att ha en lång sovmorgon. Så aa idag jag inte jag gjort ett skit. Blev riktigt sugen på att cyckla iväg till affären och hyra en film och köpa rostmackor så att jag kan göra fattiga riddare. Haha det var inte igår jag åt det ;) Kommer ihåg att jag och sandra alltid åt det när vi kom hem till henne efter skolan. De var tider det! Saknar dig gumman, var länge sen vi träffades nu :( <3

Ska iallfall grubbla en stund till om de är värt att cyckla iväg till affären ;) Pratade med emelie förut och hon sa att det var väldigt kallt ute dessutom...hm...!

Delar med mig av några låtar som spelas i min lilla lägenhet just nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0