Hmm... Vad ska man rösta på??

Inatt blev det fyra timmars sömn och elva timmars jobb, så min fredagskväll blir väldigt lugn!
Sitter just nu och kollar på slutdebatten och försöker förstå mer om vad de olika partierna står för. För iår är det nämligen min tur att få rösta:) spännande!
Även ifall jag inte är så jätte insatt i vad alla partier står för, så har jag ändå försökt hänga med ganska bra! Jag har i allfall kommit fram till att jag tycker bättre och bättre om moderaterna. Vi får se.. facktist inte helt lätt! Är ju trots allt redan på söndag som vi skall rösta.
Nu tänker jag iallfall fortsätta kolla på debatten och grubbla över mina funderingar. Sedan lockar facktist sängen, för imon blir de mer jobb och efter jobbet blir de utgång i stan med några tjejer ifrån klassen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0