Från byxor till shorts

Jag har ett par fejk skinn byxor som jag kanske använt max 3 ggr, dem sitter skit snyggt över rumpan och låren. Men dem har blivit töjda runt knäna, så där är dem väldigt stora och det ser jätte konstigt ut! Så på grund utav det så har jag inte använt dem på länge. Jätte tråkigt för dem är egentligen skit snygga om man bortser ifrån hur dem sitter vid knäna. Så nu kom jag på en jätte bra idé :D Jag har klippt av dem till ett par skinn shorts, så håller just nu på med att nåla och snart sätta igång och sy :) Och dem blir skit snygga som shorts! Nu håller vi bara tummarna på att det skall gå bra att sy i tyget, är inte så jätte kunnig på hur man skall sy och vilka tyger man kan sy i. Men det skall nog gå bra, vi chansar i alla fall :) Sen får jag ju massa snyggt tyg över som jag kan göra något fyndigt utav! Bild på mina shorts kommer upp när jag är klar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0