Göteborg får mig på så bra humör! :)

Sitter nu på tåget påväg hem efter en heldag i vackra Göteborg, känns så tråkigt varje gång att åka ifrån göteborg. Trivs så himla bra i storstaden! Längtar till den dagen jag får lägenhet i stan :) dagen Har vart hur bra som helst. Mötte ju först upp Jennie och hennes klass kompisar på hadelshögskolan och fick pluggat till tre. Sedan fick jag äntligen deklarerat, vilket gav mig ett överaskande glatt besked! :) sedan mötte jag upp Camilla (från klassen) i stan för lite fika. Vi satt ett bra tag och tjärade sen tog vi en liten runda på stan. Såg desutom min drömbutik som jag bara måste söka extra jobb i, så nu skall jag hem och skriva cv! ;)

Kommentarer
Postat av: Alma

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 12:11:21
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0