Helgen kunde inte ha blivit bättre!

idag har jag verkligen fått sova ut, underbart :) Det behövdes! Har inte vart mycket sömn sen jag jobbade natten ons-tor, men helgen kunde inte ha blivit bättre! I fredags var vi ett gäng tjejer och killar hos Julia där vi drack och tjöta. Jag kom lite senare än alla andra till Julia för tog en lite tripp till Lindholmen innan jag tog rätt vagn och åkte ut till Julia ;) Haha.. har ju aldrig vart ute i Lindholmen innan, så nu har jag även vart där! Men öppnade vinflaskan så fort jag kom dit, så det var inga problem att hinna dricka upp den :P Vid 00.30 så åkte vi in till stan och gick till Berså, så kvällen slutade grymt bra :) Kom dock inte hem för än vid 6.00 på morgonen, eftersom jag fick sitta och vänta på vagnen en timma i stan. Men jag skulle prompt sova hemma hos mamma, så de var bara till att sätta sig på donken och äta pommes och cheddar dip :P Jag fick heller inte riktigt sova ut på lördags morgonen för då hade jag lovat att åka in till stan och shoppa med mamma och mormor. Så jag var ganska trött i går kan man väl säga! Så lördagskvällen blev lugn, så åkte hem till Jennie och kollade på film och åt godis :)
Nu skall jag och mamma promenera till Mariaplan och ta en fika på marmelad eller kardemumma :-) Sen blir de nog att sätta sig lite med plugget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0