Plugg dag!

Tänk att solen och värmen kan göra en på så gott humör och ge en så mycket energi! :) idag tog jag det väldigt lungt på morgonen och åt frukost ute på altanen, bara det att kunna sitta ute och äta frukost gör en på så gott humör :) sedan åkte jag till Uddevalla för att först plugga med Henke och Erik, då vi satt och diskuterade vår affärs ide som nästan är helt klar. Vilket känns väldigt skönt för det är ett bra tag kvar innan vi skall redovisa affärsiden för att sedan sätta sig med hela affärsplaneringen. När vi var klara med det promenerade jag vidare till mariell, där jag satt och pluggade med Erika, Jenny och Sophia inför seminaiet i mon :) så nu är även det klar! Nu sitter jag på tåget hem, skönt :) men skall kolla igenom diskussionen lite till inför seminariet imon när jag kommer hem. Så idag har de vart en dag ned massa plugg, imon blir de lugnare. Det som vart jobbig idag är att i och med att jag troligtvis är allergisk mot nötter, så ska jag ju inte äta det tills jag är helt säker på vad jag är allergisk emot. Det ju nötter i nästan allt! Blir jobbigt att ställa om sig från att ena dagen ha kunnat äts alls till att börja ha koll så jag inte äter något med nötter i! För i och med att det kan utvecklas och jag skulle äta nötter, så kan det bli ganska farligt. Men man vänjer väl sig snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0